Post by ffetaphmelrowstal on Feb 12, 2022 14:02:45 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp primogems ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Hvis jeg kunne rangere denne 0, ville jeg gjort det. Når det står GRATIS, må du fortsatt betale for resten av spillet! Pluss at trærne kaster bort tiden din, men DU MÅ SKAFFE dem Jeg hater dette spillet, ikke last ned hvis du ikke har det, og hvis du leser det.
de to første nivåene var morsomme, men da må jeg betale fire dollar for å fortsette? Ja sikkert. også, du sier at det er "indikert i beskrivelsen at fullversjonen ikke er gratis", men det står ingenting om det
det er ganske bra, men det er lvls 3 og koster penger må jeg slette spillet for å få det virkelige spillet og kvitte meg med mine stickmen som tok timer på timer å gjøre det hvorfor jeg gir det 3 stjerner
Dette spillet er veldig kult og fint, men kan du fikse de andre feilene fordi jeg ikke kunne spille når som helst jeg må vente i flere minutter for å spille spillet, vennligst fiks det
Jeg elsker dette spillet og jeg elsker funksjonen med å tegne dine egne karakterer, men det verste er at du må betale for å få resten av spillet! Jeg ble veldig trist og skuffet over dette. Men kul demo.
Det er et bra spill, men du må kjøpe hele nivået, men det er et bra spill
Dette var et veldig bra spill. Det er bare 2 ting i dette spillet jeg ikke liker.Jeg laget en supersøt karakter som venn, men den ble dekket av lilla så det var vanskelig å se hvordan den så ut. Jeg liker heller ikke hvordan jeg må betale for å fortsette spillet, selv om det står at det er gratis i navnet. Dette er et spill for barn. Barn har ikke penger. Hvis du kunne lage det GRATIS som navnet sier det er og ikke dekket en av karakterene i lilla, ville det vært så mye bedre.
Hei folkens jeg elsker dette spillet, men noen ganger beseirer jeg alle monstrene, men problemet er at jeg ikke kan gå i det tredje, og kanskje dere kan det, men ikke meg, jeg kan ikke gi dem penger hvorfor så jeg gjør det og jeg kan ikke det er derfor så jeg bare elsker dette spillet, men jeg kan ikke gå i det tredje nivået, kanskje jeg må gå på tingene og kanskje jeg kan gå i det tredje jeg vet ikke, men det er likevel derfor jeg er veldig sint, så ok, jeg vil prøve dette nå så ha det gutta mine
Det er greit, men fordi jeg gir det 3 stjerner fordi 1. nivå 3 er HARDT 2. Jeg måtte betale for resten av nivå 3. (dette skjedde nylig). Da jeg var ferdig med å lage karakteren min og vennen min (med undertail-tema) lukket den appen, jeg prøvde å åpne den på nytt, men den fortsatte med det, men grunnen til at jeg ikke ga den en stjerne fordi jeg faktisk liker spillet, er det bare de 3 ting jeg nevnte
Dette er et eventyrspill vi trenger for å redde vennene hans, men vi kan tegne veldig fint!!!😍😍😍
Jeg er i konflikt, jeg liker det og jeg liker det ikke: Y: Jeg elsker hvordan vi kan spille kapitler og du kan lage dine egne karakterer! Det er så kult! N: hvorfor er spillet ditt $3? Vi sparte $2 og nå sparer familien min til mer, (Y = det jeg liker med det : N = det jeg ikke liker med det )
Dette var veldig kreativt! Det faktum at du måtte lage for å løse gåter minner meg om LittleBigPlanet eller Okami, og "tilpassede våpen og mer"-gimmicken minner meg om Drawn to Life. Switch-utgivelsen viser hvor flott det kan være!
Jeg elsker spillet, men det er to problemer. 1. Hver gang jeg går på et nivå er det denne rare tingen med linjer som gjør at jeg ikke kan se hvor jeg går eller hvor jeg ikke kan gå. 2. Bare få djevelhornet og hendene til å gå på rett sted! Hvis du har en sprukket telefon/ipad/laptop, vil jeg ikke anbefale dette spillet for deg siden jeg fant ut at det skyldes at ipaden min er sprukket. Håper du liker spillet og håper det andre problemet blir fikset. Ha det
veldig lei meg for å gi den 3 stjerner, det forteller meg at jeg må bruke penger for å låse opp den fulle versjonen og jeg vil ikke bruke pengene mine 😢 vær så snill å sørge for at du kan spille fullversjonen uten å spille ☺️ ha en fin dag håper spillet ditt går bra
JEG HATER DETTE SPILLET JEG MÅ BETALE FOR Å SPILLE OG JEG BLEV SPENNET TIL Å SPILLE OG SÅ SER JEG hei du må betale lol OG JEG VIL SPILLE FIX IT:EDIT Jeg vil bare at spillet skal være gratis:/
Jeg forstår at du bare vil gi bort en teaser av spillet, men i det minste endre beskrivelsen fra å si fraser som "samle hver tegning" når du tydeligvis ikke kan det. Det er veldig misvisende. Spillet er veldig bra, men jeg foretrekker å se hele spillet gratis.
Jeg liker ikke å måtte betale for resten av spillet, men det er morsomt med mange annonser, jeg hater, men det er OK...
Virkelig morsomt spill! Jeg skulle legge igjen en veldig god anmeldelse bortsett fra at den ikke forteller deg før du allerede spiller at du må betale for å betale etter kap.2
Jeg liker spillet veldig godt, men jeg tror at når vi DØR, bør vi ikke starte kapitlet på nytt, og i stedet starte delen der vi døde på nytt. det ville gjøre spillet enklere og morsommere. Jeg avinstallerte spillet fordi det er veldig vanskelige deler på slutten av kapitlene, og hvis vi DØR må vi starte på nytt. så hvis dere bare kunne fikse det, tror jeg jeg ville spilt daglig. Takk for samarbeidet!
Hva gjør du når du er ferdig med å lage figuren din? Hva gjør du når du er ferdig med å lage din pinnemann?
Jeg avslutter historien. Historien er fin, jeg elsker måten å tenke på å tegne bare for å beseire sjefen. Den mest episke delen er slangen hahaha. Jeg håper du vil legge til et nytt kapittel eller en ny stick draw, jeg elsker det
Dette spillet er bra, men du må betale 2$ akkurat som det vanlige, så det er egentlig ikke verdt det
Det er et bra spill, men det må være et gratis spill så jeg kan spille flere nivåer, men annet enn det er et bra spill så jeg gir det to stjerner
Det var et flott spill, men det som gjorde det verre var at du måtte kjøpe hele spillet i kapittel 3, noe som var dårlig fordi jeg elsket spillet.
Du kjenner Kristen Flores ikke sant? Den fyren som sa at han måtte betale for nivåer? Vel, jeg tenker NESTEN den samme ideen, som forestill deg om et barn spiller spillet ditt og SKRIKER når de må betale. Tbh, jeg er 9 og jeg må fortsette å spille de samme nivåene, selv om for lenge siden var hvert nivå gratis i dette spillet og nå?? Foreldrene mine ville selvfølgelig ikke betale for det, gjør det litt barnevennlig, ok?
Jeg elsker virkelig spillet jeg gjør det er bare...hvorfor må vi spille for å fortsette eventyret? Det ødelegger virkelig øyeblikket du har når du prøver å redde den ødelagte kompisen din. Hvis du kunne endre det ville jeg gitt dette spillet 5 stjerner.
Funka ikke og drit sedelig
Veldig bh!Anbefaler!
Knyttnevenivåene er gode, men du har for betaling for andre. Jeg er misfornøyd med dette fordi det er tonnevis med appsalg, men det er grusomt å ikke la folk få en skikkelig opplevelse uten å betale knyttneve.
Gøy helt til man måtte kjøpe resten
Ok, la oss snakke om da-grafikk, da-grafikk er virkelig flotte neste kontroller, de er veldig enkle å få taket på. Og det faktum at du kan tegne dine egne karakterer lyser! Et lite problem. Da jeg var rundt 5 år gammel fant jeg ut av dette spillet at det var lett for meg....TIDSREISE 5 ÅR I FREMTIDEN. Jeg installerte det på nytt og du måtte BETALE FOR HULLE SPILLET, men spillet er fortsatt kult!👍🏻😀
Hva det koster ikke penger
Det er et bra spill, men pro-versjonen er ikke tilgjengelig på telefonen min, og den første delen er ikke så bra fordi når tre nivåer er ferdige uten blyanten kan vi ikke fortsette, så det likte jeg ikke
For det første pleide jeg å elske dette spillet fra noen populære Youtubere som spilte det. Men jeg kommer tilbake til dette spillet. For å se kan du bare spille 2 nivåer før du betaler. Jeg fullførte alle nivåene, men nå er lagringen min borte. Dette spillet hadde en massiv nedtur
Morsom 😊
Det er supergøy og det er fantastisk hvordan jeg kan lage min egen karakter og andre ting! Men det jeg ikke forstår er hvorfor det er en fullversjon av spillet. hvorfor kan du ikke bare spare oss for å kaste bort penger og ikke få oss til å betale for det, takk
Jeg ga dette en 3-stjerners rangering fordi jeg var på kapittel 2 og etter noen minutter (30 minutter) trykket jeg på start og jeg måtte betale, men jeg ga ikke penger, jeg skal også avinstallere, men denne appen er virkelig den beste !
Spillet tok 4ever å laste ned, og da det endelig gjorde det, måtte jeg lage karakteren min, og når jeg gjorde det, frøs skjermen opp...
Jeg liker spillet, jeg liker bare ikke vi har en tidsbegrensning og må betale for et bra spill, men bare gjør spillet bedre ved å gjøre det gratis
Det er det nye spillet, og du kan se hva som skjer i verden der litt mer av en spiller får spille med et lag som er mer sannsynlig enn bare noen få spillere til å spille spillet en stund og deretter de neste årene til få en god del av sesongen for neste sesong av spillet for de nye spillerne er dere med i spillet hvis dere går gjennom kampen og ikke er sikker på hvor mye av laget dere har i en kamp er det samme folk som har spilt mye mer enn jeg trodde 😊😊😊😊
Elsker dette spillet!! Spilte det som barn, bortsett fra når jeg prøver å gå til google for å få et skin, hele spillet krasjer og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre ... usikker på om det er appen eller bare en feil på telefonen min.
Beyblade Burst Rivals Hádanky aei
Dette spillet er morsomt, men jeg kommer ikke til kapittel 3 fordi jeg bare kan gå dit hvis jeg kjøper hele spillet