Post by ffetaphmelrowstal on Feb 12, 2022 13:50:38 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rise of the Kings ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rise of the Kings IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Rise of the Kings 2022 version ▞▞▞
Gebruik om van dit spel te houden. Maar nu kosten veel nieuwe helden de een na de ander 1.000, zo niet meer om te upgraden. De kosten zijn veel te duur
Rise of the Kings ስልት ihy
leuk spel maar mensen die veel geld erin stoppen die verpesten het voor de mensen die er geen geld instoppen
Is te duur. Hoeveel je ook uitgeeft, het is nooit genoeg. Constant aangevallen. Een GROOT percentage van de troepen vernietigen. Opnieuw beginnen, niet leuk.
Waarom wil dit spel basistoegang om te kunnen bellen?
Controleer de app op Android 10, we hebben allemaal problemen met het toetsenbord, we kunnen niet zien wat we direct typen omdat er een balk op het toetsenbord op stapelt. Het is erg onhandig. Bedankt.
Sorry, maar de tutorial maakt het echt slecht, het is geen gratis spel
Na een paar uur het spel verwijderd. Het spel begon goed, maar na een paar uur kon ik niet eens meer inloggen, bleef maar vastlopen op het laadscherm, mijn internetverbinding is goed enz
dit spel zuigt aan alle kanten, ik weet niet welke debiel heeft bedacht om het spel zo te laten zien als het heel anders werkt. dus mensen mochten je hier zijn door insta download dit niet😒
Ik geniet van het spel, maar je moet iets doen aan de cheats die bots gebruiken in kvk en Titan om monsters te doden. Ze stelen beloningen van hardwerkende spelers. Vertel me niet om hierover contact met je op te nemen in het spel, je ondersteuning reageert nergens op in het spel, ik heb dit en andere problemen geprobeerd. Het is al moeilijk genoeg om met de walvissen te concurreren, maar het is ook niet eerlijk om tegen bots te strijden, je zou dit moeten kunnen stoppen.
Het spel was ooit leuk. Het gaat erom wie nu de grootste creditcard heeft. Het werd onmogelijk om te spelen zonder geld uit te geven. Jammer dat ze het nog steeds een spel noemen. Spelers zullen nooit gelijk zijn. Als je een evenement wilt voltooien, wees dan bereid om er een maandsalaris aan uit te geven.
Voor degene die een goede clan zoeken KoA in k1 zitten paar Belgen en Nederlanders bij elkaar kpin ons en maak van k1 een Belgische en Nederlandse koninkrijk 😈
Leuk maar betalen om ver te komen. !!! Als je zo n € 2500 heb liggen is het interresant.
Stom spel, kan niet in liggende modus worden gespeeld.
ik heb mijn aankoop nooit ontvangen. ik heb vandaag een aankoop gedaan en ik heb mijn gekochte items nooit ontvangen.
Geweldig spel
Deze game is cool, maar de aankoop is niet goed, waarom een game betalen voor 10000 duizend de kasteeldecoraties ik weet niet hoe ik het moet krijgen, vertelt mensen alleen beperkte tijd waarom?
De leegte tussen betalende en niet-betalende spelers wordt zo groot dat het spel minder leuk wordt. Beloningen van ontwikkelaars zijn slechts een druppel op een gloeiende plaat vergeleken met wat ze willen voor upgrades 3 jaar ik speel dit en nu verander je de login!!!!!! Ik heb geen toegang tot al mijn accounts. Dit is op zoveel niveaus verkeerd. Als ik geen toegang heb tot mijn rekeningen zal ik juridische stappen ondernemen..
Op de een of andere manier werd ik meteen verliefd op deze, een andere titelloze wargame die draait om uitgeven, wachten en herhalen. Misschien was het de prachtige kunst en het algehele epische gevoel. Maar ik viel ervoor. Dit hier is meesterlijke inkomsten genereren. Toen realiseerde ik me dat het terrein gewoon een mooi plaatje was terwijl troepen over water en door bergen liepen. Na verzending kunnen ze niet opnieuw worden besteld. Gigantische allianties zuigen alle spelers naar binnen en doen niets anders dan boeren. Maar hey, die impulsaankoop was zeker een goede deal!!
eerlijk gezegd is de game goed, het heeft gewoon niet die unieke functie waardoor het opvalt, precies wat elke game niet meer heeft
Evenementen zijn constant, prijzen zijn vrij genereus in tegenstelling tot alle andere spellen en het ontwerp is prachtig. Als je niet wilt uitgeven maar hard wilt spelen, heb je echt een kans en dat is geweldig
Goed en leuk.
Tot nu toe is het een goede tijd geweest, maar ze hebben een behoorlijk stomme vergissing gemaakt als een van de percelen buiten het kasteel niet kan worden gebruikt omdat het scherm niet ver genoeg naar beneden scrolt, dus ik kan het niet waterpas stellen, vernietigen of wat dan ook. ...
Ik ben er bezeten aan
Geweldig spel..
Dus ik keek uit naar deze game, maar ik ga hem verwijderen. Je hebt mijn telefoonnummer of toegang ertoe niet nodig om spelaccounts aan te maken. 100000 andere spellen zoals deze hebben en hebben het nog steeds niet nodig om het geweldig te doen. De tweede ster is voor het niet lang maken van de tutorial, ook al was het verplicht. U moet een skip-functie toevoegen. Zonder dat veel zou het slechts één ster zijn geweest.
Pooking - Bilardo Şehir Spor hwgk
Dat is gaaf
LANG SPEL
Het is leuk om te spelen, maar het is duidelijk een grote geldklopperij. Het is een goed spel om de tijd te verdrijven. Maar als je de andere spelers bij wilt houden, moet je veel geld uitgeven. De goede helden zijn duur om te krijgen. Als je bige en Gideon (de beste helden in het spel) wilt, zul je duizenden moeten uitgeven, omdat je ze door de evenementen niet kunt krijgen. Alle updates zijn een manier voor de ontwikkelaars om meer geld te krijgen. zelfs KvK, troonoorlog en opperheren. Moet je drops kopen om It te spelen?
zeer leuk spel. sluit u zeker aan bij een alliantie
Ik hou van het spel. Het grootste probleem is dat mijn alliantie over zeeën gaat (ik ben in de VS), dus ik kan niet betrokken raken bij veel dingen.
Sinds de nieuwe update crasht de game zodra je op de kaart staat
dit is een goede game klantenondersteuning reageert een beetje traag, maar ze reageren uiteindelijk en helpen bij het oplossen van problemen. het enige aan het spel is dat het af en toe wat bugs bevat die niet opgelost lijken te worden. over het algemeen een leuk spel en correcte levering wanneer ik tot nu toe pakketten kocht. ga zo door!
Veel gekopieerd van Clash of Kings.
Geweldig spel zo leuk en geweldige niveauprogressie. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je vast komt te zitten doordat je niet genoeg materiaal op tijd hebt, je verdient op zoveel verschillende manieren. Ook veel minigames
Leuk spel maar bouwt soms lang
beste game die ik in zijn categorie heb gespeeld, heeft een automatische vertaling in Kingdom en Alliance-chat, dus ongeacht de taal, je zult altijd begrijpen wat ze zeggen, het is echt een leuke game.
Goed spel, maar waarom kan ik niet zien hoe het gevecht is verlopen en wat voor soort van mijn troepen het eerst stierven? Deze game heeft een update nodig
Was leuk in het begin Ik mocht lid worden van een alliantie, het is nog steeds # 1 in koninkrijk 256, maar het enige dat ooit gebeurt, is dat mensen van de alliantie tijdelijk vertrekken en dan aanvallen of andere koninkrijken komen tijdens oorlogen toen ik begon in 2018 er waren geen oorlogen of vechten tegen de advertentie voor het spel zei dat we allemaal zouden samenwerken om sterk te worden, dat is niet wat er gebeurt iedereen doet het gewoon zodat ik niet verder kan en ik heb 5mil power gekregen, maar elke keer dat ik bijna 6mil ben vallen mijn alliantiepartners aan mij.
Ik kan het spel niet openen
Besteed € 3500 . Zeer goed spel. Als je zoveel uitgeeft, kun je groot zijn.
Nu kan ik de troonoorlog niet meer dan 3 keer betreden, nu willen ze dat ik een foto stuur, kunnen ze het toch niet repareren, het is een spel, ze raken er gefrustreerd van en spelen nu al maanden!
Ik kan de nieuwe update niet downloaden. Paar uur gewacht, nog steeds niet downloaden. Ik ben dol op dit spel, maar nu ik het niet meer kan spelen, moet ik het verwijderen.
Hoeveelheid uitgegeven geld, het is afzetterij! Had een schild omhoog maar werd toch aangevallen en verloor alle kracht die ik had! Heb heel veel aan dit spel uitgegeven alleen voor een kleine fout om het allemaal te verknoeien.. zal niet meer uitgeven en als er iets is, wordt het verwijderd! Maak je er niet druk om